//#imperfectISperfect
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
sedih+celaru+haru biru??
Sunday, December 15, 2013 • 11:45 PM • 0 comments

lama kan risa x tulis entry??
banyak citer2 sedih taw b'laku dkt risa 2 3 hari ni
uwaaa~~ rasa nak nangis ni bila dpt brita asrama3 dtutup
first dngar tue mcm what??!! are u kidding me??
seriously?? kena masuk asrama dlm?? wa x nak la hukhuk
abaikan la citer tu ,, risa dh x nak dngar dh psl smua tue
memng confem majoriti bdk2 asrma 3 brulang tahun dpn
dah la risa x nak dh uat citer sedih sbb x mau sedih2 dah hehe bajeet ar
anyway,, dlm entry risa yg lps risa ada mintk maaf ngn some1 an??
haaaaa x ingt k x tahu ni,, ha ha kan dah kena kantoi tue
dngn sokongn + semngt kwn *cewaah bajet ayt risa dh mintak maaf dah ngn dia
dia ada tanya risa ari tue dia ckp nape dia x ingt eh?? 
time tue rasa mcm nk ckp mana la cye tahu?? kot2 awk nie pl-----??
tp kn pd masa die tnye risa soklan tue,, risa t'fikir jgk nape aku ingt semua nie erk??
padahal memng dh berusaha x nak ingt semua nie
tp risa x tahu nape risa still ingt semua tue
please korang cm ne erk nak lupakn some1?? leceh ar cm nie
rasa nak nangis r cam ne ?? x nak r ingt semua nie uwaa~~ tolong la risa korang
korang kn baik cantik comel pandai *muka bajet kiut hehe
please1000x tolong risa lupakn some1 uh
cu korang bg suggestion korang dkt risa hehehe
mana tahu jd an :)


PASTFUTURE
MY WORDS;
I'm Arissa. Welcome to my blog! Click the tabs above to explore my blog.Constructive criticisms are highly appreciated. Don't forget to leave a tag and do follow me

YOUR FOOTPRINT PLS



OTHERS;


>> start her degree
date : 1/9/2015
at: 8.00 am


>> dapat blog baru
date : 10/2011
at: 10.37 am


>> cinderella arrived
date: 31/08
at: 10.15 am


BLOG ARCHIVE;

  • wangi x ask.fm risa ??
  • header 1
  • kehidupan SPM yg gempak :)
  • Kpoppers Giveaway by Nanafana and Arina Azman !
  • hepy merdeka day !!!
  • please HELP me~~
  • congrats akk!!
  • “~1st GA by Hijab Valley~”
  • Giveaway by DI #2
  • Makan-Makan Giveaway By Miratul Reyyah